Kontakt informasjon
Stoa Antirust AS
Gårdsveien 9
4847 Arendal
Tlf: 951 33 123
E-post: erik@stoa-antirust.no

 


Fremgangsmåte

1) Demontering.
Bilen heises opp og hjulene tas av (innerskjermer demonteres ved full Dinitrol behandling).

2) Høytrykkspyling.
Hjulhus og bunnplaten høytrykkvaskes. Alt løst belegg må bort. Etter spylingen kontrolleres bilen.

3) Tørkning.
Bilen tørkes till dag 2 under kraftige varmevifter. Dette er et meget viktigt moment. Underlaget må være helt tørrt før rustbeskyttelse- behandlingen starter.
4) Detaljbehandling.
Alle hulrom, dører, kanaler og hjulhus sprøytes med et tynt, voksbasert produkt etter et eget sprøyteskjema. Sprøyteskjemaet er forskjellig etter hvilken bilmodell du har..
5) Understellsbehandling.
Bunnplaten og hjulhuset sprøytes først med et tynt og penetrerende voksbasert produkt. Deretter behandles disse delene med et kraftigere rustbeskyttelse for å tåle mekanisk slitasje.
6) Sluttkontroll.
Bilen vaskes utvendig og sjekkes slik at vi kan levere deg en ren og pen bil. Et eget rustbeskyttelses sertifikat / garanti hefte skrives ut. Nå kan du trygt kjøre videre, Dintrol Senter Kjeden passer på at bilens verdi ikke forringes av rust.


2005 @ Website by : WEBONET.NO